Everything comes and goes dead, no body care

Nästan allt suger balle för tillfället! försutom stora balen och mösstagningsbalen som ä båda inom 2 veckor. men Pa är inte helt klart, skit arbete och det finns dock skolarbeten att göra, dö matte!
Beställde håruppsättningstid idag och fick en som människa som som sysslar med smink även, tur. För då kanske man kan betala lite extra för sminkning även fast jag vete fan hur jag ska fixa håret >< det är så pass kort så jag inte tror att det går att göra så mycket med det, men det blir till o se! Nej, nu tusan ska man sätta fart på resten av uppgifterna som är kvar och ligger o dammar!

Det var även dans igår kväll på Aspåsnäset. det var väldigt roligt :) och ikväll blir det Sandvikenmen Jannez ^^

Jag har funnit lite nya favolåtar som jag rekommenderar starkt! :)
Just human - carpark North
4Ever - The veronicas
No. 5- Hollywood Undead
Everywhere i go- Hollywood Undead
California - Hollywood Undead



Puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0