One again..

Uppdatering, väldigt mycket fullt upp innan lovet. träningar, skola, skidor och ihop brytande. Aja, sånt är livet >< Skolan suger verkligen just nu.. efter som FAN och sur som fan... !!!! har varit uppe i åre några helger och glömt varenda gång att gå ner till min praktikplats >< suuurt! och så blev inte idag så bra heller genom att min morbror blev försenad till tåget till Skåne och vart väldigt arg och det lockade av sig på mig och anna. Åkte även in i en snödriva på vägen ner till tågstationen, jätte roligt! *ENORMT allvarligt menande* Men det händer lite roliga saker ocskå^^ som imorgon ska jag ha körlektion och inte bra utvecklingssamtal, resten av dagen blir det till att dansa och laga mat! Nej, nu måste jag göra mig färdig för skolan. Ses senare




Everything goes like hell but the hardest are the emotions


Kommentarer
Postat av: A. Bergvall

Men du... Kom ihåg att när de e som mörkast ska man ta fram allt de som är bra i livet... Som t.ex bra/roliga minnen o dyl

2009-03-24 @ 17:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0