Crap, crap and dubble crap

Igår sket sig totalt! För det första så var man inge pepp på att träna, sen så masade mamma o pappa på mig om att jag kommer att missa bussen till Änge... Och gissa?! Jag missade den med nå enstaka SEKUND, !! ><  Pappa skjusade mig hem och medan så predikade han om att jag måste passa tider och mer. HELA biten hem !!  Var skit sur och hade egentligen fått sms av Anna om jag ville komma till henne men jag orkade inte med någon människa huvudtaget. Var ensam hemma och somnade ganska tidigt medan mamma o pappa var på en middag med pappas jobb. Att jag somnade 22.00 på en fredag är ganska konstigt för att vara mig. Nu idag ska jag åka till kusinerna istället och jag hoppas inte att pappa kommer att fortsätta tjata!

Aja.. Imorgon fyller Fjun år :) Hoppas att jag inte åker alltför sent ifrån farmor och farfar... Och jag är inte glad nu. Det är fint ute iaf >< Tycker om det



Hejsvejs leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du föräldrar kommer alltid tjata så länge dom kan o ha ngt att tjata på men de e bara att leva me de...



//TheUnlike

2009-01-04 @ 18:39:23
Postat av: Jesper

Ja, jag hade det trevligt när du väl kom fram i a f! Hoppas du också hade det. ;D

2009-01-05 @ 12:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0